rubriklöst

hejhejhejhejhejhej väldigt mkt hej.

sitter här i ngt som jag en gång tyckte va så galet coolt, men idag inser är ngt av de fulaste plagg jag äger. mina vita mjukisbyxor, hhähäh. dom är inte ens vita längre, fresh.

whateveeeer. det finns nog ingen människa som tycker så synd om sig själv som jag gör just nu.. det är KALLT, kallt och förjävla tidigt för att leva. tur att det är arbetsdag, vilket innebär att inga är hemma, varken i huset eller hos grannarna, vilket innebär att suddan sitter med volymen på max och sjunger för allt hon är värd, awesome. måste va en av de bästa fördelarna med att komma hem, stationära datan med högtalarna <3<3

"I THINK SHE HATES ME DEEP DOWN DOWN, I KNOW SHE DOES, HMMMMMMMMMM"

just nu är müslin min bästa vän. fast det är lögn.. för att bevisa att jag faktiskt är jääävligt förvirrad när jag vaknar.. jag försökte hälla upp yoghurt och müsli på en platt tallrik för en stund sen. grymt suddis!

nu ska jag äta upp min müsli för att sen dumpa mina smutsvita mjukisar och duscha. kanske hinner göra "dag01" från listan innan jag drar sen.. får se, får se.
lovidovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0