hjärtat slår, det slår skiten ur mig

hann inte inlägget innan jag drog, var tvungen att dra. skulle till farbror doktorn, vilket också är anledningen till att jag är i sthlm.
det är den där roliga sortens doktor man önskar man fick besöka vaaarje dag. uschuschusch.

anyways, kom precis hem (musiken dunkar redan på äckligt hög volym), ska käka och sen ska jag göra "dag01"

kan ngn berätta för mig varför ansiktsboken inte fungerar på min data? alla andra sidor öppnas direkt, men fb laddar och laddar och laddar och laddar och laddar.. sen "sidan kan inte öppnas". NEHE? likadant imorse.. aja. ägd av min egen data. awesome. *starta om*

är jag föresten den enda som inte alls fattar danska och måste använda google translator för att översätta? HÄHÄ!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0