Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad

eftersom jag byter låtar att lyssna på typ hela tiden och inte har ngn speciell låt till ett speciellt humör så blire knas på den här.. men um.

när jag är glad och sprallig vill jag gärna lyssna på låtar det går att sjunga med i, och låtar det händer lite i ;) exempel;
Kato – Desert Walk (feat. Outlandish)
Ke$ha – We R Who We R

ledsen, hm. lugna låtar. emolåtar i guess;
Melissa Horn – Jag kan inte skilja på
Anna Ternheim – Such A Lonely Soul
Kent – Sverige

uttråkad, tror jag oftast sätter på låtar som gör mig glad :) finns flertal, men ngr;
Kid Cudi – Erase Me - Main
Magnus Weideskog – Lämna honom
Magnus Weideskog – Förlåt
John Mayer – Your Body Is A Wonderland
Kapten Röd – Du E La Go
Lil Wayne – Knockout
Lionel Richie – Say You, Say Me

sur&förbannad, då lyssnar jag nog bah på det som spelas. kör på ngn lista, inte för lugnt dock..
Promoe – Ge oss Sverige tillbaka
Far East Movement – Like A G6

tror detta ska stämma ganska bra. vet att glad gör det iaf, haha. annars tänker jag inte så mycket på det. är jag sur tänker jag mest på att jag är sur, inte vad som spelas liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0