Dag 02 - Meningen bakom ditt blogg namn

det var under den tiden jag var galet aktiv på bdb. la in typ 20 bilder varje dag. så en dag gjorde jag en sån där torr lista när man ska skriva sitt eget namn med lillfingret, sen armbågen, pannan, näsan, foten.. ja, massa olika kroppsdelar. så på en, så blev det "suddfan". något jag och några andra kompisar tyckte va skitkul, så jag bytte namn på bdb till suddfan, mailen blev suddfan.. ALLT blev suddfan, och sen dess har det liksom bara hängt med, det bara är suddfan liksom ;) därför var det bara självklart att bloggen också  skulle heta suddfan ;)

tror det va 2007 eller 2008 jag gjorde listan, så det var ju ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0