Dag 18 - Planer / drömmar / mål du har

jag vill inte riktigt gå ut med mina mål och drömmar, istället kör jag ett gammalt blogginlägg i repris. detta inlägg publicerades 2010-02-23

jag vill.. vad vill ni?

jag vill flytta till kanada för att spela hockey, eller varför inte usa. jag vill vara bäst, uppmärksammad och unik, uppskattad. jag vill att folk ska veta vem jag är, känna mig, veta saker om mig. men jag vill vara anonym.
jag vill åka till grekland, en sväng till thailand. utforska världen. lära mig om andra religioner och ha bättre koll på omvärlden, hjälpa till, göra en skillnad.

jag vill bo kvar här, men jag vill flytta hem. hm, jag vill flytta till kanada, eller varför inte usa.

jag vill vara starkare, kunna prestera mer, vara med i os , vara bäst.
jag vill få ordning på mitt liv. uppleva saker. jag vill bli ngt, ngn.

jag vill, jag vill, jag vill inte sitta här på min säng, frysa om tårna och veta om att det är skola imorgon.
jag är så sjukt oinspererad på skola, lektioner och läxor, prov och uppsatser.

jag vill ut, resa, flytta, stanna, bli bäst, uppnå mål, få reda på vad jag ska göra med livet. inte sitta i soffan göra läxor och veta att så fort jag är klar väntar nästa grej. diska, plugga, sova, äta, skola, städa..

jag vill, jag vill, jag vill inte.


jag vill va fri, göra vad jag vill, inte känna mig bunden till ngn eller ngt. åka vart jag vill, göra vad jag vill. vara myndig och ekonomiskt oberoende. jag vill vara för evigt ung.

hm, jag måste vara allmänt galen. ingenting går ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0