shaashaa! ville inte uppdatera mer igår ...

shaashaa! ville inte uppdatera mer igår för att jag ville att omröstningen skulle va högst upp så att så många som möjligt röstade:) tack alla som rösta och hoppas fler hjälper till:) igår var jag med totte hela kvällen, hade as kul! saknat pojken massor<3 iaf, idag har jag varit på stadium och köpt tre nya sportbhar. en svart, en grön och en gul (y) sen var jag på maxi och köpte massa också, najs det. donken blev det också. pappa har lämnat in min mobil på lagning nu också. finemang:) har precis varit ute med kassie och sitter nu i snoris soffa och väntar på att hon ska käka klart. sen äre hem till mig och käka, packa och plocka iordning (y) sen är jag väl på väg till västerås igen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0