hallu ppl.

sitter i skolans datasal. har en dålig jäkla dag asså..
börja med jävla hg tester som gick piss, sen hem och blöblöblöb. sen till skolan för att dra till skolläkaren som skrev ut medicin till mig och sa att det inte blir att träna ngt som alls på vänsterarmen nu pga frozen shoulder, aka överansträngning, pissssssssss. orka lix.
sen letade jag upp min mattelärare som gick igenom ett kapitel i boken med mig och nu sitter jag och väntar på att min klass ska sluta engelskan.. nu tänker ni, varför är inte du på engelskan?
för att se en film, en timme försent och som jag dessutom redan sett? har även hört att det inte finns plats och min lärare vet varför jag är borta .. hon är inte ens där nu..
jaja. allt om min pissdag so far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0