galet trevlans

sheeeeeena, märker att inläggen som jag skicka från mobil fortfarande inte lagts in? konstigt..
jaja.
var som sagt galet duktig på mis lektionen idag. skolan var ganska chill.
efter skolan vare ica med signe som åkte direkt ifrån ica, så fick gå hem därifrån ensam. börja plugga direkt. fan vad duktig!

sen vare ner på stan för att överraska lilla mysan :D hon fyller 18år idag flickebarnet<3
det blev middag på stan med mysan, amanda, danni, pettson och frida. galet trevligt. kul hade vi!

sen kom man hem och mötte micha sittandes utanför. gick upp och jag fortsatte plugga, lagom kul för micha ;) jaja. blivit klar med både engelskan och ergonomiuppgiften idag. effektivt av mig. nu känner jag mig duktig och funderar starkt på att sova.. micha har redan somnat.. haha.

jaja, najsnajs dag!

GRATTIS PÅ MYSAN 18ÅR <3<3

Kommentarer
Postat av: my

tackis :D <3

2010-05-18 @ 13:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0