rubrik

2010 är ett förändringarnas år, som handlar om friheten att följa dina drömmar vart de än bär, utan att bry dig närmare om störningar från partners eller auktoriteter. Även om andra människor protesterar mot dina planer så är det ändå, när det kommer till kritan, du som sitter med de vinnande korten på hand.

stod i mitt horoskop för månaden.. hm, varför stämmer de där jävla grejerna hela tiden?

har inte skrivit på länge, jag vet. men orkar inte (:

idag ska jag åka till sthlm för att spela sista seriematchen (y)
och imorgon fyller jag år, hihi.

Kommentarer
Postat av: fabbe

uppdatera vafaaan :O börjat bli lite ensamt och tråkigt här :(

2010-03-14 @ 17:34:45
URL: http://fabbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0