looovely

det var ett jävla klag på min uppdatering. i helvete asså..
skolan den här veckan har varit najs som fan! startade dessutom en ny blogg igår. hahaha, den kmr bli sjukt bra om vi gör som vi bestämt ;) jag länkar om en stund när jag fixat dagens inlägg.

nu har jag precis gjort om designen lite grann och håller på fixar med bilder och videor för att sen lägga in på bloggen och fb.
tittar dessutom på 2½men.. älskar boxen jag fick i julklapp !

vad mer jag älskar? MIN KAMERA! helt underbar, sjukt jävla bäst! använt den varje dag sen jag fick den!

ni har verkligen lyckats med presenterna iår mor och far. ipoden, kameran och 2½men -box. LOVELY!

idag blev det pizza med roomie! loooovely.
jaja, ska fortsätta fixa och sen kmr länken! kanske lite fina bilder också ;) har ju sjukt många nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0