varit hos läkaren

tudels ppl.
pappa hämtade mig vid tåget och så åkte vi direkt till läkaren.
jag har fått halsfluss. TREVLIGT ! jag gillar't -____- eller ngt.
men ja. ska käka pencillin och ta det lugnt i en vecka. det tar tre dagar med pencillin tills det slutar smitta så lär väl gå till skolan på onsdag eller ngt sånt. ^^

nu sitter jag och tittar på film med mor&far min. 10 000 bc. jag tkr den är ganska bra faktiskt. har sett den förut ngr ggr. första gången jag såg dne var i örebro med min syster, ifall i ville veta lix ;) men nu ska jag käka mina cheez dippers och kolla klart på filmen. sen ska jag försöka få igång min stationära data.

Kommentarer
Postat av: Joakim

"första gången jag såg den var i Örebro med min syster" Fan vad bra! nu kan jag skryta med lite värdefull info om Suddans liv ;D

2010-01-10 @ 13:55:02
Postat av: sudd

hahaha. nu ska du inte va sån jocke (:

2010-01-10 @ 15:16:17
URL: http://suddfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0