vik 5 - aik 4



tacktacktack! :D

precis, vi vann igår! mot aik av alla lag. asså, vadå vi har inget i riks att göra? vi vann mot aik. asså. död på er haters (:
tajmingen kunde inte varit bättre heller. samma dag som våran artikel kommer i tidningen så vinner vi.

vi ska fan kvala, vi är för bra för div1. bara att inse, jävla idioter. sen kan ni sitta och kommentera bäst ni vill att vi inte har i riks att göra, men.. obesegrade i div1 förra året, för bra för att vara där. och det är ju bra jävla underligt att våra motståndare tror mer på oss än vad våran styrelse och folk runt omkring mig gör? jaja.

jag tycker att vi borde få chansen att sportsligt bevisa att det är här vi ska vara och jag ser det hela som diskriminerande.
för er som inte riktigt hänger med i händelserna ;
http://vlt.se/asikter/insandare/1.718952-vik-hockey-diskriminerar-ungdoms-och-flicklagen
http://vlt.se/sport/ishockeybloggen/1.628565-pasi?blogPostAction=view_post&postingId=19.210521
http://vlt.se/sport/ishockey/1.720428-antligen-seger-for-hockeydamerna

sen är det ju artikeln som var i tidningen igår, men den hittar jag inte.

styrelsen kommer självklart med en fin bortförklaring om att vi ska starta om, dte är jävla bull. vi förlorar bara på  det här. och dte är inte alls vad vi fått höra. ett avtal skrevs på EFTER insändare och artikel.
det är pengar det handlar om och vilka får lida om inte damlaget?
ni tror väl inte ärligt på att de ngnsin skulle dra in pengar för ngt av killagen vi har?! men vi kan ju hoppas på att de tänker om?

det är ett jämställt land vi lever i va? huhu, jävla bullshit! men det låter ju fint att säga det eller vad tkr ni ;)

Kommentarer
Postat av: ida

håller me, tycker ni borde få kvala, ni har ju nu efter jul fått mycket bätter siffror mot alla lag i stort sätt.. dom borde utöka riksserien istället till tio lag så även dom som ligger lite efter får bättre motstånd.

hoppas VERKLIGEN att det går bra för er, även om jag spelar i ormsta nu och kommer få kvala mot er isåf. :)

2010-01-31 @ 20:00:34
Postat av: sudd

jag håller med du!



tack! jo, jag såg att du bytt(: hoppas det går bra för er i kvalet! vore kul om vi möttes, vore kul om vi får kvala överhuvudtaget. usch!

men lycka till! :d

2010-01-31 @ 21:06:34
URL: http://suddfan.blogg.se/
Postat av: Simon-11

Härligt att ni gör ngt åt saken ;D

Lycka till!!

2010-02-01 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0