ts. omg

imorse ringde min pappa 10.55 och sa att det var dags att gå upp. samtalet avslutades ;
pappa; gå inte och vila nu för då somnar du.
jag; nejdå, hejdå *klick* snark

haha.. det känns så.. så jag på ngt sätt (a)
jag vaknade nästa gång när mamma kom hem. nej. jag sov inte hela dagen. oroa er inte. mamma var tidig hem eftersom de hade haft friluftsdag på hennes skola. så vaknade vid ett tror jag.. (och ni behöver inte oroa er för kassie heller, hon var på hund-dagis idag så hon fick gå ut iaf)

mamma fixade frukost till mig och sen drog vi till farsta. jag fick nya trosor och en bok (y) har redan den boken på engelska.. haha. men iaf. jag ville ha den på svenska (: inte läst den engelska än.

sen åkte vi till ica maxi och handlade . där köpte mamma nya anteckningsblock till mig, haha !
när vi kom hem så käkade vi middag, fick pannkakor (y)

sen gick jag ut med kassie och snoris.
sen på promenad med bara snoris, haha. på något sätt hamnade vi på ica och det hela slutade med att vi skulle färga snoris hår. haha. värsta impulsen. så jag igen. jag har aldrig i hela mitt liv planerat att färga håret. jag gör det på impuls varje gång (och ja, det var ruggigt nära att jag färgade håret på mig själv också)

men så vi gick till snoris där jag färgade hennes hår och medan vi väntade på färgen körde vi singstar, haha.
sen fick jag tvätta och föna och hålla på.

nu är vår kära snoris inte blondin längre. hihi. ni kanske får bild senare. men flickan har brunt hår. hihi. söt är hon.

men sen umgicks vi bara lite och gick en promenad till. sen drog jag hem..
har suttit här ett tag.
btw, har läst ut en bok idag igen.. ts. omg. jaja. den var sjukt bra. en sann historia.fedt hemsk.
iaaaf.

nu ska jag gå ner och äta ngt.. se om det går ngt bra på tv.

lite update om min "sjukdom" bara..
jag har inte tagit febern idag faktiskt, men tror den sjunkit. jag mår bättre och har inga problem med halsen längre. var lite hes när jag vaknade bara.. har haft en hemsk huvudvärk till och från under dagen. men annars är det fint ! lite halv förkyld.
men det är ju på rätt väg !

Kommentarer
Postat av: almis

ÄR SNORIS INTE BLONDIN LÄNGRE?! :O

VISA VISA VISA VISA!!!! :D:D:D<3

2010-01-15 @ 07:34:07
URL: http://almavsirini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0