trötter

igår började jag dagen med hg. de hade uttagning för nästa års brudar. vi skulle va med för att det skulle bli bra spel och bli ngr fler. det var väl helt okej.

sen fick jag byta om snabbt för att följa med mathiesen och köpa en ny klubba till mig.
gick ganska snabbt och jag åkte hem för att käka och duscha, ofräscht att göra det så långt efter, jag vet. men nu blev det så (y)

men ah. sen fick jag dra till skolan . hade engelska. det enda jag hann göra var ett personlighetstest. haha. sen var jag tvungen att dra hem för att hämta mina grejer och ta mig ner till rocklunda för att åka med bussen till linköping.

hade match, vi förlorade.

kom hem vid två, härligt. skola dagen efter lix.



imorse hade jag sådär lagom svårt att komma ur sängen men jag lyckades tillslut och var tom i tid till skolan.
hade naturkunskap och matte och sen slutade jag.
jag och signe drog hit och typ käkade. sen följde jag henne till vgf.
på vägen tillbaka ringde jag snoris och stannade till på rocklunda.
sen drog jag hem och har suttit här sen dess.
ska typ sova snart. redigt trött nu. har kört dubbelpass hela veckan.. ledig idag.. men kmr antagligen träna dubbelt imorgon igen. tur att jag inte har ngn skola imorgon iaf (; !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0