träningsvärk, huuuu

igår var fedt jobbigt !
gick upp tidigt för att bli hämtad av pillan vid ica. drog ner till hg.
började träningen med doppboll, haha. fedt kul ! men jaja, sen efter ett tag kom killarna. deras tränare var på kurs eller ngt så de skulle träna med oss. hahah. men träningen gick faktiskt ganska bra och det var för en gång skull ganska kul.

sen fick jag veta att jag inte hade ngr lektioner den dagen. naaaaaaaaaaaaaaajs!
så segade som fan typ, haha. satt kvar med ngr, fönade malins hår. duschade. haha ;)

sen kom signe och vi drog hem till mig. vi typ var cp hos mig ett tag, sen käkade jag och vi drog till stan.

där testade vi t-shirtar och grejer. haha. vi var lite flum.. signe köpte en t-shirt.

sen drog vi hem till eric. var där ett tag, fortfarande fedt flum. hahah.
men ja. sen skjutsade hans farsa oss till rocklunda . jag följde signe till vgf och gick sen tillbaka till rocklunda.

bytte om och sen somnade jag i omklädningsrummet.hahah. men ah. sen hade vi fys. feeeeeeedt jobbigt. och sen hade vi träning. feeeeeedt jobbigt.

efter drog vi hem. jag duschade och signe lagade mat. sne gick vi och la oss. jag var sjukt trött.hhaha



idag har det bah vart skola. var faktiskt ganska kul (: började elva (y)
drog till ica med signe efter. nu har hon dragit och jag har precis käkat. tittar på scrubs och ska väl snart packa mina grejer och dra till ica där pillan hämtar mig. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0