skjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut mig

först var det träning med dam2. ont som jag har så var det grymt jobbigt.
blev ju inte bättre av att vi inte startade med en ordentlig uppvärmning och att vi körde skridskor (för er lite osmarta så menar jag självklart att vi körde skridskoträning, tar grymt på benen). mina ben dooooog.

men ah, körde väl nästan hela den träningen. sen gick jag av för att hinna byta tröja och så. sen var det bara att gå ner till abb och köra med riks.

ingen av träningarna gick bra idag och jag har huvudvärk som heter duga.

nu sitter jag och äter. sen blire till att duscha och sen fixa och så till imorgon.

blir en jobbig dag imorgon också.
tre dagar i rad. isch. skjut mig. det är inte alltid skönt att komma tillbaka till rutiner. men sen äre ju torsdag och då är vi träningslediga. härligt! jag behöver det nu.

nej, nu ska jag äta klart så jag får sova ngngång . natti på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0