självmordsbenägen och galen?

asså, jag bara måste. hahahahahahhahahaha. ibland tkr jag att jag är så rolig.
jag läste igenom det jag skrivit med jonas, HAHAHA. skrev detta för en timme sen typ

 

asså, seriöst. hahahah. när jag skrev det så var jag blodigt allvarlig. menade varenda ord, HAHAHA (ursäkta språket) men ja. när jag läste det börja jag garva åt mig själv. haha. asså, verkligen att jag totalt lackar ut och överreagerar så jävla mkt. en liten grej egentligen men jag blir helt galen och det låter som att jag vill ha ihjäl ngn stackare. HAHAHA. ibland kan jag bara inte låta bli att älska mig själv. mitt temperament är kanske inte det bästa, hahaha. ganska söt x) jaja. jag tkr jag var rolig iaf.


Kommentarer
Postat av: fabbe

hehehe, då är vi 2 med ett jävla temprament x)

2010-01-14 @ 19:21:16
URL: http://www.paow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0