nobelpris my ass

idag har jag.. läst, huhu. suprise, suprise. men shh. vad ska man göra när man är sjuk lix?
läst och tv. varit ute och promenixat min hund lite grann (:
var på akuten igen.. ngn virusinfektion. trevlans.. sen fixa mamma fotbad till mig, hu. trevlans.
och donken till middag, trevlans (a)

jeje. jag läste ut boken som jag påbörjade idag.. en bok jag fick i julklapp. det femte barnet.
den fick nobelpris 2007. men herregud. herregud säger jag bara. en av de sämsta böcker jag läst. omg. oförskämt dålig.
och jobbigt nog så är jag sån att om jag påbörjat en bok MÅSTE jag läsa ut den. asså. shieeet. jaja. nu är den ur vägen iaf (:
jag mår illa nu också. käkat en hel ben&jerry glass. mmm <3

jeje. allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0