lugn dag

idag hände väl inte så mkt.
blev väckt av signe som ringde och sa att hon stod utanför, haha. la på telefonen och låg kvar i sängen. ngn minut senare ringer hon och säger att en tant släppte in henne så jag behövde inte komma ner och öppna. så jag kliver upp och låser upp dörren och sen gick jag och la mig igen. efter ett tag hör man hur hon försöker öppna dörren.. men efter ett tag börjar hon knacka, jag går dit och öppnar utan problem. isch, vilken jobbig brud. störa mig i min underbara sömn ;o
men iaf.
jag gick och somna om och hon la sig och sov i min soffa, hahahahha !
men så ringde pappa och jag fixade mig och så och sen drog vi till skolan för idrott och engelska.

sen fick jag skjuts av pillan till rocklunda för att vi skulle ha hg, fast trött som hon var så åkte hon på fel uppfart på motorvägen vi vi åkte åt fel håll, HAHA. men jaja. vi kom fram tillslut.

körde hg och sen tog vi det lugnt ett tag och sen körde vi en lätt fys.
sen vare till att byta om igen, tog lagfoto och inviduellt foto. haha, hemskt.

men ah. sen drog jag för var tvungen att räkna lite matte.
nu har jag paus för at käka och lite. kan inte räkna non-stop. sånt funkar inte för mig (:

men ja. ska väl käka klart och sen räkna lite mer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0