lonny

oh, jag måste bara berätta bästa. HAHAH. ni minns att vi var i skottland på fotbollscup i somras?! haha. iaf. sjukt bäst !
men jaja. där var ju ett lag från kanada, bäst. men iaf.
deras ena tränare var helt sjukt skön. jag snackade med honom ngr ggr och vi typ gjorde ngt tecken mot varandra hela tiden. haha. det var jättekul.


jaja, jag vet att jag är ful på bilden. men det är sent, jag orkar inte ta bort mig själv, blablabla. ignorera mig bara.
han tog kort på oss två med sin kamera också ! HAHAH. jaja, det var kul.

men till grejen då.
jag hittade honom precis på facebook. HAHA. jag dog. la till honom. hoppas han accepterar.

ni bah ; intresseklubben antecknar.
men asså, förlåt mig då x) det var egentligen bara ett fun fact för fotbollsbrudarna (; och jag vet att ajg kmr glömma bort det så, hahaha. jag tyckte det var fedt kul iaf .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0