lite mkt hockey?

jag vet inte riktigt om jag orkar hålla igång bloggen.. kanske dags för paus igen? känns att jag inte har spec mkt att snacka om ^^
hockey..hockeyhockeyhockey.. gissa vad? jag hade träning idag ^^ och möte.. isch, det var inte kul.

försov mig till skolan eftersom pappa skulle ringa 9 men ringde 11.45 istl ^^ haha. trevligt!

men ja.. träningen var helt okej. var nio stycken plus tre målvakter trorjag? aja. inga tränare hade vi heller. ahahha. jaja. kul vare ! började med att värma upp med fotboll på isen ;)

men nu ska jag väl sova om ett tag.. börjar dagen imorgon med idrott. slutar skoldagen med hg, sen är det fys och sen is.. huuuuuhuuuuuu. hockey, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0