fyfan..

idag var det upp 6 för att dra till sala på distriktsgrej.
när vi satt i bilen visade termometern -30 .. skoj.
men jaja.
när vi kom dit så började de med att prata lite och sen var det till att byta om för träning. kom ut på isen och började träningen .. men tror inte ens jag körde halva träningen innan jag inte kunde köra mer. har så sjukt ont i huve och hals. äckligt förkyld. usch.. feber har jag också.

så fick gå av och titta på resten av träningen.
efter träningen så var det lunch och sen typ teori. satt och snacka ett tag.
sen packade jag mina saker och drog. brudarna hade en träning till , men jag mådde fan inte bra.

så far och jag drog till apoteket och sen lämnade vi min utrustning.
nu sitter jag här.. pappa har precis dragit.. jag ska typ fixa käk, plocka upp lite grejer, duscha och sen typ bara ta det lugnt. kanske kolla på 2½men . fick ju alla säsongerna i julklapp, najs värre !

kanske skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0