för det har hänt så mkt idag (y)

åkte och mötte snoris vid centralen istl. mamma skjutsade mig eftersom hon ändå skulle skjutsa per till lilla essingen.
blöblöblö. gjorde lite ;)
och sen på vägen hem så drog vi till ica och köpte hårfärg, ringde till mamma och hon skulle ändå handla så vi fick skjuts hem från ica (y)

kom hem till mig, gick ut med kassie. gick hem till snoris, hon käka. gick hem till mig, jag käka.

sen satt vi vid datan lite och jag snackade med dani, en kille från brasilien som jag var riktigt bra kompis med förut (är fortfarande) men har inte snackat på ett tag.

sen drog vi hem till snoris och jag färgade hennes hår igen eftersom hennes blivit lite grön/grått. brukar bli det när man färgar från blont till brunt, haha (almaaaa x)) och ja, jag vet att ni vill se bild. men jag glömde ta kort och jag kan ändå inte föra över bilderna från mobilen till min data.. så ni får vänta till jag är i västerås eller ngt ;)

men jaja. har precis gjort iordning baguetterna jag ska ha till imorgon.
nu måste jag sova för jag har match imorgon. huhuuu. najs värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0