fail

tuuudels. igår hade jag och alma sådär lagom kul. det är namligen ngr som startat en skvallerblogg om alma och irini. (bilden snodd från alma&irinis blogg; almavsirini.blogg.se)


och här är mailet jag skickade in


hahaha. det blev publicerat i skvallerbloggen. fail.. jaja. kul vare.

gick och la mig 8 igår. helt galet. mådde fedt dåligt. somnade direkt men pappa ringde och väckte mig 20.55, fast jag hade somnat om innan klockan var nio.
vaknade vid åtta imorse av att signe skicka sms. vaknar i vanliga fall aldrig av att folk skickar sms. men är väl för att ajg är sjuk eller ngt. vem vet.
snacka med henne ett tag och sen somnade jag om igen.
jag har sovit över 12 timmar i natt. det är helt galet. så länge har jag inte sovit på flera år.

nu tittar jag iaf på rasmus på luffen, haha. den är slut nu dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0