man är ju bäst (:

asså, jag är helt sjukt duktig. ni ska bah veta.

började dagen med att gå ut med kassie och sen vare in för att käka frukost. så började jag plocka ihop lite grejer. sen vare långpromenad med kassie och snoris.
(lägg märke till att det var så kallt att jag fick frost i både år och halsduk, även fast mitt hår inte ens var blött. och nej, jag har inge smink på mig. lev me't)


när vi kom in så packade jag ihop alla mina grejer.. det var ju inte lite precis. en resväska, två stora sportbagar, två papperskassar och två lite mindre väskor. och så mira med bur och alla tillbehör och min hockeytrunk.

bilden är inte från idag.. men tänkte att folket kanske vill se vem fan mira är (; bilden är från när jag och snoris badade mira (: och ja. jag är fedt charmig på bilden x)


sen drog jag och mamma till ica maxi för att handla eftersom jag inte varit i västerås på ett tag. blev fyra papperskassar där också trorja..
sen hämtade pappa mig på maxi och vi drog till västerås. vi lämnade sakerna i lägenheten och drog sen ner till rocklunda, träningen var dock inställd så blev inget.
petri slipade mina skridskor och jag fick en ny hjälm. sen drog vi till donken och käka för att sen åka tillbaka till lägenheten.

nu har jag hängt upp det nya draperiet, packat upp alla mina saker, ändrat om lite inne på toaletten, städat, packat ner tomtar och allt, bytt ner gardiner, bäddat om min säng och brett två baguetter till imorgon. har dessutom varit ner med soppor, tidningar och kartonger. och lagt in det pappa ska ha med sig hem i hans bil.
så har jag satt in mina bilder i ramar.. som sagt gjort massor sen vi kom tillbaka, minns typ inte ens allt.
men ja.. vet ni vad far min gjort hela kvällen? .. suttit vid datan. det är ju tur att ngn av oss är duktig ;)

erkänn att min säng blev fedt gullig (a)

nu sitter jag här och tittar på 2½men, dricker cola och äter paprika. är sådär lagom trött.. måste ställa in min hjälm också . sen har jag varit duktig så det räcker för ikvl. grejtness !


Kommentarer
Postat av: Joakim

Shit bah, fina bilder :D<3!

2010-01-07 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0