idag har jag inte läst ut en bok, omg!

idag har jag inte gjort så mkt. läste, gick ut med kassie, åt, titta på tv.. hade så sjukt jävla tråkigt att det sluta med att jag ringde mamma och fråga om hon skulle handla, hahaha?
jaja. så när hon kom hem hon bah; men ring sandra då? virusinfektioner smittar ju inte..
så, det gjorde jag. men sjuk som man är så gjorde vi inte mkt. vi typ titta på youtube på min ipod touch. hahah.
sen gick vi ut med kassie. hahahaha, fan vad kul det var. jag dog.

kassie typ stannade för att lukta, men vi typ fortsatte gå. snoris stannade när kopplet tog slut (det når ca 5m) men jag fortsatte gå, orkade inte stanna.
så när kassie bestämt sig för att hon hade luktat klart så skulle jag leka lite med henne så jag låtsades springa ifrån henne. haha. vid det här laget var jag ju en bit före de.
men så hör man bah; NEEEJ
så jag vänder mig om. ser kassie komma springandes, hur hon rycker till när kopplet tar slut, men fortsätter springa. så bah; POOOOFF
så ligger var kära snoris pladask raklång på mage. HAHAHAHAHA. fyfan vad jag skratta. släppte kassie gjorde hon också. HAHAHA. men jaja. jag fick tag på kassie och när vi kom in igen fortsatte vi kolla på utube. asså.. raywilliamjohnson och nigahiga. så jävla bäst. hahaha.
men jaja. sen följde jag snoris hem och vi snacka och så. nu sitter jag här, huhuuu. skoj värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0