doktor majk is back in toooooown

idagidagidag.. det har inte hänt mkt.
drog och köpte min ipod touch med pappa. sen hem och klädde av granen.. sen har jag typ inte gjort ngt.. lagt in musik i ipoden. ska fixa med filmer och spel senare.

msn funkar fortfarande inte .. kul .. men jaja. den funkar på andra datorer och andra konton funkar på den här datan.. det är helt galet. men jaja.

snart ska jag kissa kassie och sen äre väl att sova snart.

*knack,knack,knack*
-vem där?
-det är sober.
-välkommen in, det é bara stiga på..
-håll käften din jävla idiot, du har förtstört allting med dina dumma råd.
-nemen, snälla lilla du. vad står på?
-du sa att gräs va' bra, så nu har jag psykos
-ah, det är väl inge fel med det
-jag kan nästan inte se och jag är skyldig massa pengar
-åh, det är ditt eget fel. du skrev till mig, du bad om hjälp. jag gjorde mitt jobb är det här ett jävla skämt?!
-det är slut på det här. jag menar inget illa men..
*laddar en pistol* säg hej till min lilla vän
-AH, nej snälla.. du kan få mitt gräs.
-nej, tack doktorn. ner på knä. har du nått sista ord?
-JAPP, sluta satan! hey baberiba! hakuna matata!
-dags att dö, jävla låtsasdoktor! öppna käften!
-neeeee. tänker jag inte göra!

asså.. hahaha. så störd. hitta den här låten på min stationära datan. sähr låt , men jag tkr den är ganska bra (a)

"doktor majk, ja det är ditt namn. en smart och ärlig man. dina sår dom läker han. doktor majk is back in town. doktor majk, ja det är ditt namn. en trevlig, mysig och härlig man!"



såså, lissna och titta nuuuu :D sjukt stört (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0