"vad ska jag säga till tjejen nu när jag kmr hem?"


HAHAHAHAHAHA. jag glömde nästan. lyckades skjuta målvaktstränaren i skrevet på träningen idag, hahaha. fick ju in värsta slagskottet också. hahahahahha. fyfan vad jag skratta.
och efter det blev det ett i huve också . HAHAA.

jojo. han hade utrustning. men fortfarande lika kul , fan vad synd han tyckte om sig själv där ett tag. hahahah. ont gjorde det tydligen. hahahahah. dagens bästa nästan ju ;)

fast när jag skulle skjuta slagskott under en övning , kmr i full fart , skjuter , kmr fel och bah flyger och hamnar på arlset. den var ganska bra dne också (y) gjorde ganska ont dock, jag hade lix ingen utrustning x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0