sitter på golvet i mörkret med snoris, hihi

idag har jag inte gjort mkt. duschat och överraskat snoris. haha, hon visste inte att jag var i sthlm.

jag har också haft en hel del hatiska stunder idag. haha, ni vet hur jag blir när saker gör mig irriterad.

dagens irritations objekt;
-peter elander
-folks inställning till damhockey
-tjurfäktning
-linnea


fyfan. hade planerat att skriva ett hatiskt inlägg, men känner att jag redan fått ur mig det mesta av ilskan, men ska väl inte säga ngt. jag kmr säkert bli irriterad över det inom kort igen och det blir säkert ett långt hatiskt inlägg inom kort. haha!

jag har aktiverat min soclog idag också, hm. jag har väl inte helt lärt mig än. men det är typ som en blogg där bilderna jag lägger upp på min bdb kmr upp och jag har också den här bloggen invävd, så inläggen härifrån kmr typ in där, inte hela inlägget, men ja. jag får ta och lära mig skiten innan jag utalar mig (a) men haha. blir säkert bra. soclog är väl ett bra ställe om man vill följa både min blogg och bdb ;)

http://suddfan.soclog.se


ohjuste! fixade min spotify idag också :d så nu funkar den efter ngr veckor, :D:D

Kommentarer
Postat av: fabbe

linnea..äre snoris "lillasyrra"?

2010-03-18 @ 22:17:07
URL: http://fabbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0