shaaaaaaa

- first she took him to rollerskating, and then she took him to the movie and now she's in my kitchen making us dinner
- what a bitch!


haha, älskar 2½män. sitter och tittar på första säsongen, haha.

idag har signe tvingat ut mig i snön för att springa. det var hemskt x) och sen blev det styrka. usch.
sen pizza, huhu. sen drog flickebarnet hem.

far min ringde alldeles nyss;
-vad gör du?
-2½men, dudå?
-kör lastbil..
-jasså..
-ja, det är inte kul.. det är halt och jäkligt och blblablala.
-ohfan, det är lika bra att hoppa på en gång!
-det är det va? haha. jag är ju bara din favoritpappa, klart det bara är att hoppa!
-ja, varför dra ut på döden lixom?
-äsch, det finns ändå inget att ärva!
-FANDÅ!

haha ;o lilla pappsen då.
han kommer med min mobil ikvl :d inte min vanliga mobil.. min silvriga reservmobil,glad blevja! trött på den jag har nu. haha.

ska typ duscha och så, sen hämta mobilen. sen blire väl sova eller ngt. upp tidigt imorgon för att gymma. jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0