rubrik

igår kom jag försent till skolan, helt och hållet signes fel som inte berättat att vi nu börjar en halvtimme tidigare på tisdagar, haha. ringer och bah; vi börjar om tio minuter

jaja, jag hade varit i tid om vi hade börjat som vi ska, haha. men iaf. hade mis. men hans typ drog efter ett tag. gick bra att plugga.. fram till lunch. efter det var det kört. haha. flum som fan. fast, vi tjejer var iaf i klassrummet lix. haha.

men ah. ingen data så vi slutade tidigt. typ handla med signe och sen promme. hamnade på rocklunda där hennes mamma hämtade henne ^^ så jag spenderade resten av kvällen på rocklunda. haha

idag skulle jag åkt till romme, men pga huvet så blev det att stanna hemma. har suttit i sängen hela dagen och räknat matte. skoj.. nu sitter jag och äter och tittar på scrubs (y)

ska väl snart ner till rocklunda och testa träna (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0