klockrent

vaknade imorse med världens träningsvärk och ont i halsen. vaknade av att signe ringde och sa;
"jag tänkte bara säga att jag kmr till dig innan skolan.."
jag bah;
"aja, men det är chill"
"jag står utanför .."


haha, mkt till förvarning? men aja. gick ner och öppna åt tösen.

ganska händelserik dag faktiskt, riktigt kul. skrattat en hel del idag!

lyckades ju trilla i snön också. usch.
jag&signe var typ på väg hem till mig.. så hade vi typ precis gått förbi busshållsplatsen där typ alla stod (busshållsplatsen vid skolan) så gjorde jag väl ngt så signe knuffa till mig och självklart tappade jag balansen hoppar på ett ben ut i snön och trillar. usch. kul att alla såg också x)
gav iaf igen genom att knuffa ner signe i nästa snödriva och slänga snö i ansiktet på henne (a)

men sen drog vi och handla och sen hem med grejerna för att gå på promenad. signe lyckades trilla två ggr, hahhahaha. så jävla underbara fall också. jag dog. fyfan vad jag skratta. jag låg seriöst på marken och skratta så jag grät. hahahahaha. underbart!
båda gångerna så trilla hon baklänges, hahah. går inte ens att beskriva. men sista var bäst.

"men det är så klockrent att trilla såhär"
*slänger upp ena benet rätt fram för att visa hur hon menar .. BOOOOM! signe ligger på rygg på marken*
HAHAHAHAHAHHAHAHA

signe drog hem och jag köpte pizza (a) men jeje. ingen träning för mig eftersom jag är sjuk.. men ska äta upp resten av min pizza nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0