fläskläpp

det blev inget att skriva från bussen eftersom jag satt och räkna matte i fyra timmar och när jag sen skulle använda datan så hade internet gått sönder, min tur typ (:
och de lyckades inte laga tills vi skulle hem heller. fan vad kul.

men ja. så det blev väl mer matte på vägen upp och lite mer matte på vägen tillbaka.

har haft ganska kul även fast vi förlora, jag var i slagsmål, har trasigt tandkött, svullen underläpp, ett sår på hakan och en lös tand. och så blev det en hel del matte. haha.
men det var en rolig match och jag är ganska nöjd med resan (:

imorgon blir det tandläkaren (y)

Kommentarer
Postat av: fabbe

whoa! inte slåss!

2010-02-28 @ 16:18:53
URL: http://www.paow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0