alla ♥ dag



alla hjärtans dag, tkr inte det är ngt speciellt egentligen. ganska överskattat. är kanske lite gulligt om man är tsm med ngn eller när man hade temadagar i skolan och sånt där. men en söndag. hm, njae. fattar inte grejen riktigt .

fått en bok och ett par hello kitty strumpor av mamma. och av pappa fick jag en ros och ett hjärta. man tackar liksom

nu väntar jag på att snoris ska komma hem. typ inte hänt mkt idag. varit ute med kassie , haha.

asså, egentligen. dolly parton är jäkligt bra. hennes röst (y) det har jag typ precis kommit på, haha. upptäckte det när jag satt och kollade på "det bästa lilla horhuset i texas" , sett den två nätter i rad nu. (a)

en annan nyfunnen kärlek är kent.
ingen av de är nya, men jag har liksom aldrig tänkt på att de faktiskt är jäkligt bra.

dolly parton är låten ovan och har en låt av kent i inlägget innan (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0