är trött,trött,trött

träningen gick helt okej. blev lite yr ett tag, men gick av och vila så det gick över och körde sen igen (y)
efter träningen tänkte jag träna med dam2 , men jag fick inte för petri, så jag tog av mig utrustningen och var med och gled. körde ngr övningar och sen körde jag skott-träning istället. var med på målvakternas övninggar och sköt. braaa. jag behöver träna på skiten! sen körde jag lite ensam också. nu är jag för jäkla grym. nej jag skoja. behöver väl träna lite mer antar jag.. menee.
sen vare duschen och promenera hem med pettson (:

nu är jag fedt trött, redan i säng (y)

men har kommit på en sak.. jag orkar inte riktigt uppdatera, ibland.. men inte så ofta.. haha. jaja.. lite mer musik till folket, för min musiksmak är läskigt grym .

första gången jag hörde den här låten, jag bah; omg <3
tills katy perry börjar sjunga.. haha. men när man hört den ngr ggr så är hela låten bra. kanske inte världens bästa. men jaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0