mwhahahah

hejhej folket (:
efter inlägget lyckades jag hinna måla mina naglar innan vi åkte till skolan , mwhahah .
drog te skolan .. hade en timme matte , hade typ genomgång och grejer (: sen hade vi en kvarts rast .. sen hade vi en timme matte :O haha . då fick vi räkna och så (:
frida ringde mig på lektion, haha .
blev tvungen att gå en halvtimme tidigare från matten för att skynda hem och hämta fyskläder .

sen mötte jag frida, pettson, malin och åby utanför fridas port .. det bar av till friidrottshallen där vi skulle ha testerna .. testerna gick la lite sådär . vissa gjorde jag bra ifrån mig på och vissa inte . hoppade högst dock , mwhah . stolt (:

sen cyklade vi till rocklunda .. jag träffade pappa där (: och så var det träning . men det var inte så många där så det var chill träning . två-mål (match) i typ 40 minuter (: och sen körde vi uppspel i typ 30 minuter .. sen var träningen slut . haha .

tog följe med malin hem (: och följde typ med henne hem för att hämta mat, HAHA . var hungrig och har ingen mat :O iaf, tack malin ! du är en ängel .

nu sitter jag på golvet och äter middag, dricker energidricka , skriver blogg och pratar i telefon (: har precis varit inne och fixat min farmville och resturangcity . HAAH, fb geek eller vad? ska väl checka yoville snart också .. haha, fast det suger :O
ska väl duscha när jag käkat klart , för fräsch som jag är har jag inte gjort det än . haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0