update

ligger i sängen och kollar på csi . när det är slut ska jag sova . fan vad sköööööönt .
har duschat och grejer så nu är jag totally freeeesh . duschade för första gången utan någon piercing i naveln .. och har glömt sätta i ett smycke nu .. det ser konstigt ut . haha . men jag tror att det äntligen läkt . det har inte bråkat på ett tag och jag har haft "ödlan" i en hel dag utan att jag ens märkte det (hade glömt) fan vad härligt isf !


aja . idag löste det sig med schema och grejer . jag ska inte läsa psykologi med tvåorna längre (kommer antagligen läsa psykologi i tvåan istl) utan jag ska istället läsa biologi med treorna och 4 från min klass .
anledningen till att det blev så är för att psykologin inte går in i mitt schema och jag måste läsa biologi . satt .
nu nu äre ändringar på schemat .. inte till det bättre dock . fyfan vad tråkigt :O
kan visa .. ;

måndagar ; likadana som förut !
tisdagar ; har biologi på studietiden (bara andra) vilket innebär att jag går i skolan 09.45 - 16.00
onsdagar ; likadana som förut !
torsdagar ; har biologi på studietiden och första datalektionen , vilket innebär att jag går i den gruppen som har den sena datalektionen . går i skolan 08.15 - 15.00 .
fredagar ; ingen skola !

ojoj . jobbigt värre . aja .. imorgon ska jag försöka rensa min mobil på musik .. har massa skit jag inte vill ha . sen ska jag försöka fixa nu (: måste hitta mitt headset också ;O

ALMA , jag behöver din hjälp ! smsa mig :D

ingen hockeymatch i helgen btw ! vilket betyder att jag kommer hem den här helgen också ! skickade dessutom ett sms till min fotbollstränare och sa att jag var hemma i helgen så om man har tur blire lite fotboll också ;D
fan vad najs !
men nu ska jag stänga av datan så jag är pigg och glad till imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0