saknat mig?!

det har inte blivit ngn blogg på ett tag .. jag har inte orkat/haft tid ..
lite synd med tanke på att jag faktiskt hade börjat få lite läsare . haha , men nejnej . jag skiter faktiskt i hur många läsare jag har .. bloggen har jag endast för min egen skull .

men iaf . jag orkar inte dra vad som hänt sen sist .. men ja ..
jag är skadad igen .. ryggen . dessutom är jag sjuk . fan vad trevligt .

känner mig inte på topp om vi säger så .
dessutom har jag haft två riktiga emo-dagar .. det är ju inte direkt så det märks .. men har bara riktigt deprimerande tankar . utåt sett tror jag att jag fortfarande verkar glad och allt sådär som vanligt . ler hela tiden typ . haha, nejmen .. det speglar inte alls hur jag känner.
de här två dagarna har jag bara velat flytta hem igen .. fast jag vill ändå inte .. om ni förstår?
men riktig jävla hemlängtan .. saknar allt och alla . och det känns ovärt att vara här . just nu känns det som att det finns flest fördelar med att åka hem .
men jag ska inte ta ngr förhastade beslut . speciellt inte nu eftersom jag har en förmåga att bli ganska "känslig" när jag är sjuk .. jag tänker för mkt då och tkr synd om mig själv för att ajg inte mår bra och då kommer allt negativt från så tydligt .
snackade med min mentor om saken idag .. det kändes bra . jag tycker han är riktigt bra . men ja . han sa faktiskt att jag skulle vädra mina känslor i bloggen , så haha . kanske blir mer känslor i bloggen numera?
men vi får se hur allt löser sig .. för på ngt sätt kommer det lösa sig ..
allt for now ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0