opeeeeeeepppppppppppppppp

tjenare !
mattetestet gick la helt okej ! iaf första delen (: vg delen gick nog sådär .. haha . men ja . nu är det ur världen iaf ..funderar på att köra lite matte senare .. kul om man hamnar efter nu i början .
datakunskapen gick ganska snabbt tkr jag , lärde mig inget nytt dock. haha . vi skrev typ lite om oss själva och så . haha .
sen vare ica som gällde (: kom hem och så vare käääääääääääk . tog matlådan från skolan ..



såg äckligt ut , luktade äckel .. men ja . det gick faktiskt att äta !
tv, data .. åby kom hem och satte sig här och käkade .. vi sitter med varsin data framför tvn .. haha, och söt osm hon är sitter och och gör massa konstiga ljud, HAHA ! hon bah;
"jag gillar att göra ljud .. asså, när man är trött och på bra humör man bah; WÖÖÖÖÖH"
haha . söten !
men yeeeeees .. det är ju match idag . för tillfället är jag fan inte pepp .. har huvudvärk .. -___- men aja . det blir säkert bra . LYCKA TILL PÅ OSS .

skriver antagligen mer ikvl .

Kommentarer
Postat av: Igelkotten

As söt bild ;D<3 hahaha

2009-09-10 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0