mitt schema


jag är fan nöjd med mitt schema . (speciellt efter jag målade det, haha) mene ah .
blå - hockey
rosa - mis
grön - matte
ljust gul - svenska
mörk gul - kontakttid (fast den är ju flyttad till på måndag mellan blå och rosa)
orange - data
och sen den andra konstiga färgen är studietid (som man inte behöver gå på)

måndag ; 08.00 - 15.45
tisdag ; 09.45 - 16.00
onsdag ; 08.15 - 16.30 (?)
torsdag ; 10.00 - 15.00
fredag ; ledig !

sen står ju mina inviduella val inte med på schemat .. haha . men jag vet inte heller när det är ;O aja . det löser sig :D
asså, kollar man på tiderna verkar det jobbigt . men jag tkr det är rätt chill iaf .. vi har lix raster , lunch och bara fem ämnen . (plus inviduella, så sex)

Kommentarer
Postat av: haagen

"CAMILLA GILLAR DETTA"

2009-09-06 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0