men är man inte glad eller?

jahaja .. gissa när jag vaknade imorse?
en halvtimme innan jag skulle vara i skolan .. wohoo . alltså 10.00 . haha . ehm . asså, hade ju varit vaken tidigare .. men somnde om (:
men tro det eller ej . jag hann faktiskt till skolan i tid . var t.o.m där lite innan vi börja ;D gör om det va .
sminka mig, satte upp håret och klädde på mig. är ju bäst .

så drog te skolan .. vi hade kontakttid . den mest onödiga jävla lektion som finns?! aja . då bestämde mina lärare att vi ska flytta kontakttiden till på måndagar efter specialidrotten .
och eftersom att våra fredagar ser ut såhär ;

specialidrott , kontakttid , studietid .

och jag har ingen specialidrott på fredagar som resten av min klass har .. jag har måndagar och onsdagar istl . och så flyttade de kontakttiden och studietid är typ ingen lektion egentligen . det är tid man har för att plugga sånt man behöver typ . så den behöver man inte gå på om inte en lärare typ lägger ett prov där eller säger att man måste dit .
men ja . slutsatsen är att ;

JAG HAR INGEN SKOLA PÅ FREDAGAR !
wohoooo , är den enda i min klass som inte har det också . MWHAHA . sug på den :O men ah . jag har alltså skola 4dagar i veckan och helg i tre . är man inte gladast eller :O?

men ja . så efter skolan så drog jag och jessica till rocklunda . hon käkade i bistron och jag satt och titta på tennis medan hon åt. HAHA . ah .. men sen drog hon till sin golfträning och jag gick för att packa min trunk som jag glömde att göra igår efter träningen .
sen åkte jag hem i regnet. USCH VAD JOBBIGT . jag är helt blöööööööt :O

mene ah . stannade på ica och köpte en sallad och dricka . behöver ju lunch .. eller om det är frukost ? jaja .
sitter och äter nu . se ska jag packa . tåget hem går 13.52 (:

snoris vet inget, så hoppas hon inte läser det här innan jag hinner överraska henne :D

hon snackade nämligen med mig igår om att hon skulle komma till mig i helgen . haha, stackarn tror la att jag dissa henne fedt (: jeje, hon får komma ngn annan helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0