linköping - västerås

imorse blev det väckning vid tio eller ngt sånt liknande ..
fixade frukost, packade och lite .
sen drog jag till ica och köpte käk .
blev hämtade utanför ica och drog till rocklunda . packade ner utrustningarna och in med allt i bussen . 12.30 gick bussen från rocklunda .
käkade och så på bussen . såg på kung fu panda .

när vi var i linköping vare uppvärmning och så . byta om och sen match .

mellan första och andra period blev typ ett tiotal mobiler snodde ur vårat omkläningsrum .. alla som hade mobilerna i fickorna blev av med de . fyfan vilken tur jag hade där .. precis innan vi gick på is la jag min mobil i väskan lix .
men det konstiga är att omklädningsrummet låste vi .. och när vi kom tillbaka var det låst ?
aja . snott blev det iaf .

första period spelade vi riktigt bra tkr jag . sen gick det inte lika bra resten .
det blev torsk .

aja ..
efter matchen blev det duscha och käka och så .. för att sen åka till polisen för att anmäla .. och sen vare hem som gällde.
kollade på "vi hade iallafall tur med vädret, igen!" .. tkr faktiskt inte den är så bra . har vissa roliga scener .. men mkt mer är det inte .
aja . kom hem typ 23.30 , så snacka om att hela dagen är bortkastad på hockey lix (:
nu ligger jag helt död i min säng med feta huvudvärken .. måste fixa mig inför sängen snart .

jag ooooooooooooorkar inte . usch . aja . allt för denna gång (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0