jag är förkyld ..

jag har dragit på en förkylning tror jag .. inte nådigt . och det räcker inte med en förkylning .. har problem med magen också .. men ja .
jag hatar att va förkyld . har lix massa kläder och fryser fortfarande . och jag hatar hur huvudet känns när man är förkyld .. huvudet känns helt svullet? och det gör ont . och usch .. jag hatar att va sjuk . det är äckligt synd om mig ..

bara för att det är så synd om mig så dierkt efter förra inlägget tog jag bort sminket och sen la jag en rengörande ansiktsmask .. och efter det la jag en återfuktande .. haha .. sen noppade jag ögonbryna och fixa lite . så nu är jag fin iaf .. haha . ska nog fixa naglarna och platta håret också . (nu tänker ni .. platta håret på kvällen innan du ska sova? men ja .. mitt hår är lite udda förstår ni . om jag plattar det nu så är det fortfarande platt imorgon (: najs va?! fast ibland kan det bli lite vågigt .. fast det är sällan . det är ofta helt rakt dagen efter och sen någorlunda rakt i ngr dagar . haha)
och sen håller åby på koka spaghetti också .. så jag ska nog värma köttfärs . så blire mat idag också . trevligt !
men ja . dags att fixa med käket då . kmr antagligen skriva ett till inlägg ikvl för jag behöver nog skriva av mig senare ..
men nu ringde mamma också . så vi höööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0