jag älskar mina händer .. -_____-

vi spelade bra på matchen igår (: men självklart lyckades jag bli skadad .. handleden , wohoo .. jag kan inte ha två av fingrarna raka .. jag får inte upp de .



det är dessutom lite svullet och är lite blå på fingertopparna .. svullnaden och det blåa syns inte på bilden eftersom det kommit efter bilden togs .

men ja . eftersom jag SKA spela fotbollsmatch måste jag träna hockey idag .. vi får ju se hur det går . åt helvete antagligen . men jag ska spela fotboll .

idag har jag inte gjort någonting än så länge .. bäddat om min säng .. gör om det med en hand om ni kan . haha, jag är ju ball .
mene ah .. ska väl fixa och lite, har ju inget annat att göra fram till träningen ikvl .

skriver nog inget mer förns jag kmr till sthlm ikvl .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0