ingen sovmorgon

det blev inge mer inlägg igår eftersom jag gick och la mig super tidigt .. gick och la mig typ halv tio .. usch . det gjorde jag bra .. vaknade dock vid tolv igen och fick för mig att jag snabbt skulle kolla en sak på datan .. men somnade innan jag ens kommit in på msn (förlåt alla som skrev, jag sov faktiskt!) men ja .. jag vaknade av mig själv vid sex och upptäckte snart att min pappa har glömt mig .. nu är klockan sju och han skulle ringa mig vid sex för att väcka mig .. tur att jag är så duktig och vaknar själv . haha .
men ja .. anledningen till att jag är vaken så tidigt är att jag har två svenska screeningtester nu på morgonen .. så börjar lite tidigare . haha . det sög ju (:
men ja .. nu äre frukost !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0