helgen var ju fedt värd

har inte orkat uppdatera i helgen .. men ja . ni får väl leva med ett långt inlägg för här kommer det .

fredag ;
cyklade ner till rocklunda och upptäckte att det inte var ngn teori för den hade vi haft innan matchen .. haha, man är ju härligt förvirrad . brudsen hade fys . så det var ju bah för mig att cykla hem igen .
pallrade mitt lilla (?) arlse ner till station och tog tåget hem .. pratade med snoris i telefon hela vägen hem ..
mamma mötte mig på station & det blev donken . haha .

kom hem och så var jag med tobbe&snoris hela kvällen . fedt värt . riktigt kul hade jag ! tack för kvällen .

lördag ;
gick upp, åt frukost & fixade mig . åkte ner till hanveden för att spela fotbollsmatch . riktigt kul att träffa alla . saknat alla sjukt mkt . och matchen var rolig att spela . fedt värt !
förlorade dock med 2-0 ..
sen vare in i bilen direkt för att åka till västerås . käkade i bilen och grejs . sov en stund ..
sen kom vi till västerås och det var egentligen bah till att byta om direkt .. hade match med andra laget .. jag tyckte det var riktigt tråkigt för det andra laget sög verkligen .. de hade tjejer som verkligen precis börjar spela .. de var nog inte ens åtta bast vafan .. det hade blivit ngt fel så ordinare lag kunde inte komma eller ngt . usch vad tråkigt . vi vann med 11-0 , borde blivit mer dock ..
sen sov snoris här . gud va värt .
donken till middag och sen massa gott hela kvällen .

söndag ;

vi vaknade och käkade frukost och lite grejer . handlade och bara var allmänt duktiga . haha . jag följde snoris till tåget och sen vare datan resten av kvällen .. åby kom hem vid typ elva eller ngt . haha .

idag ;
skola idag .. började med hg . fast gick typ av tjugo minuter tidigare pga att jag mådde illa .. sen vare plugg och dagen har väl varit ganska bra . haha, svenskan var ju fan rolig . x) fyfan :D
men ja .. somnade en stund på matten och jessica och simone satt och garvade som fan åt mig x)
så på vägen hem handlade jag .. kom hem och bah ; ska sova en kvart ..
somnade .. sov en kvart .. stängde av klockan och sov ett bra tag till ..
vaknade och mår piss .. fryser som ett litet arsel och feta huvudvärken och min mage mår fan inte bra .. den har bråkat i typ två dagar . usch .
tur att det inte är ngn träning idag . allt för nu .. lär skriva mer sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0