håltimme

tuuuudels <3
mötte jonny vid HM som sagt .. vi drog sen till ngt ställe fär det var "orka-mässan" .. haha, tråkig skit . vi typ gick runt där lite .. behövde bara vara där en halvtimme , sen stod jag utanför och snackade med min mentor ett tag ..
sen drog jag&jessica till punkt (en galleria) för att köpa ett block till skolan .. men det var stängt . så vi drog till ica och handlade lite . nu sitter vi här i min soffa och tittar på "heartbreak hotel" . mwhaah . snart ska vi la käka pizza för att sen dra till skolan igen .. matten börjar 12.45 , innan dess har vi inget . skönt (: enda lektionen vi har idag .
sen ska jag åka med frida och de till friidrottshallen där vi har fystesterna .. tur det . för jag hittar ju inte dit . mwhaha . det lööööser sig alltid .
nu ska jag va lite social med jessica igen och titta på filmen (:

jessica&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0