godnatt !

hände inget speciellt i skolan idag (: eller jo .. fick veta att vi har mattetest imorgon .. kul ! aja .
efter skolan har jag typ bah pluggat matte och skellett x) hahah . illa :D
sett idol också !

det blir knas på lördag också föresten .. skulle ju komma hem .. så sa det till pierre och blev kallad på fotbollsmatchen :D mene ah .. så idag säger min tränare att han vill att jag ska spela match med div1 laget på lördag .. :O men ja .. jag ska spela båda matcherna ! wohoo . :D det blir najs . blir tajt om tid dock .. kommer typ komma försent till hockeymatchen .. men kanske kan lura med mig snoris till västerås då också (: huhuuu.

har match imorgon också .. mot killarna (: skojs !
nu ska jag försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0