dissdissdiss

idag vare skola då .. började 09.45 .
hade svenska utan lärare , hade mis .. hade ngn tävling , min grupp vann , hade biologi .. slutade .
fick skåp idag också (: och mitt lås är typ helt galet svårt att få upp x) står typ i fem minuter varje gång (:
aja .. när jag kom hem sov jag en kvart , var helt sjukt trött .. och sen vare fixa lite med plugg . isch ..har tagit en paus nu . mwhaha .
tänkte dra på med en diss :O

DAGENS DISS ;
folk som låtsas sova för att få uppmärksamhet .. så töntigt .
ett exempel .
idag på mis-lektionen . vi upptäcker att en kille i klassen somnat och alla garvar och håller på . och sen när alla slutat garva så får den här snubben värsta rycket och bah kollar upp .. försöker se nyvaken ut . asså . det syns så tydligt när det är fejk .
visst, det är kul när folk somnar . men fejka ? så töntigt . aldrig förstått mig på't . vill ni ha uppmärksamhet kan ni väl göra något ordentligt ? palla ligga på bänken, golvet eller whatever och låtsas sova . nej usch . feta dissen på det där .

väx upp (bilden är dock från min förra klass)

nu ska jag fortsätta så jag kan äta&duscha .. sova tidigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0