bara jag som tycker att våra skoldagar är ganska korta?

psykologin gick faktiskt ganska bra idag !
satt i korridoren med min klass för de skulle ha lektion i klassrummet mittemot .. och så kommer danni och my och jag bah; vad har ni nu?
my bah; psykologi
jag bah; YEEEEEEES ! jag har lektion med er nu . mwhaha

så jag kände ju folk (: dessutom kom pettson en stund efter . najsnajs . fast det är inte bestämt om jag ska läsa pyskologi än .. det är knas med schema och massa just nu . måste prata med syv .

efter psyokologin vare rast i typ 25 min eller ngt .. sen hade vi matte . haha, gick rätt bra (: lektionen gick dessutom inte så långsamt (: fick en rast mitt i också. han är snäll våran lärare (;

efter matten fick jag stå och vänta på hans ett tag .. var tvungen att få min inloggning och mail ifrån skolan och sen testa om jag kunde logga in . haha . sen fick jag sluta . resten av klassen slutade efter matten eftersom de redan haft data . (:

men så cykla jag hem .. farmville, yoville, resturantcity .. haha . fan vad geek . sen hamnade man ju framför bloggen . nu ska jag käka medan jag väntar på att petri ska ringa . VI SKA ÅKA OCH HANDLA KLUBBOR TILL MIG :D wohooo . min är paj och för kort ): märkte det på träningen igår ;O

aja . käk nu . klubbor, fys och sen is . sen kommer jag tillbaka . mwhaha .
kanske kommer hem imorgon också . besked om det kommer också ikväll . (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0